dinsdag 24 april 2012

Zomaar een lief kaartje

Van het weekend zijn we heerlijk weggeweest naar Ameland. Het weer was redelijk, in ieder geval overwegend droog. Vanavond had ik weer even tijd om aan mijn knutseltafel te gaan zitten en dit is het resultaat. Het afdrukje is van The Greeting Farm en heb ik ingekleurd met Derwent. Het papier is van My Mind's Eye. Bij de bloem heb ik Creatables van Marianne Design gebruikt, de bloem zelf had ik al heel lang liggen. Zonde om weg te gooien als 'ie van zo'n kunstbloemtak (of zoiets ;-)) is afgevallen, in plaats van het plastic steeltje dat er aan zat, heb ik een brad in het midden gedaan. Nog wat lint en plakparels en mijn knutselavond was weer geslaagd.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de challenges van:
Simon Says Stamp Challenge: Dawny's Sketch
All That Scraps Challenge: Anything goes

Alvast welterusten en tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

Corrie zei

Het is niet zomaar een lief kaartje ik vind het een schattig kaartje en fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad Annelies, ga zo door je kaarten zijn schattig groetjes Corrie

Lorraine A zei

Gorgeous card Anne :-) the image is very cute and the colours and papers are lovely, gorgeous embellies too :-)

thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge :-)
luv
Lols x x x

Brittany zei

lovely.. I am back and have just put a post on my blog, so you are welcome to visit..
Hugs, Brittany, xoxo
http://www.mymagnoliacardsbybrittany.blogspot.co.uk/