maandag 9 april 2012

A little birdie told me...

Wat een weer is het vandaag, hè? Het regent hier al de hele dag, dus heb ik de hele dag geknutseld. Héél vervelend ;-). Ik zag bij 'Sketch Saturday' een leuke sketch en de challenge wordt deze week gesponsord door 'Tiddly Inks'. Dat bracht mij op het idee om dit digitale afdrukje van Wryn te gebruiken. Voor mijn kaartje heb ik alleen haar hoofd en het vogeltje gebruikt. Het gehele afdrukje zie je vast ook nog wel eens voorbij komen. Het papier komt uit een blokje van Boekenvoordeel, verder heb ik alleen wat bloemetjes toegevoegd. Het tekstje heb ik zelf gemaakt en uitgesneden met een nestabilitie. De 'rest' van de tekst heb ik aan de binnenkant van de kaart geplakt.
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
Sketch Saturday #202
Tiddly Inks Challenge #83: Birthday Bash

3 opmerkingen:

BrossArtAddiction zei

Super adorable on the outside in inside! Thanks for joining us this week at Sketch Saturday and Good luck! :D

Hugz & TFS,
xx Tracey/SS-DT xx

Marijke zei

Lief kaatje, mooi ook de binnenkant.

Groetjes, marijke en Chantal

Faye zei

This is a really pretty card. Your paper choices are perefcet for this image. Lovely. Thanks so mucho for playing at Sketch Saturday this week. x