zondag 29 april 2012

Lief uiltje

Vandaag heb ik heerlijk dit lieve afdrukje van Pollycraft zitten kleuren, ik vind het uiltje zo schattig. De schets komt van het Pollycraft Challenge blog. Het papier is van Echo Park, This & That 'Graceful'. De bloemen heb ik weer gemaakt van foamrubber met malletjes van Joy, achter de bloemen heb ik Creatables gebruikt. Het tekstje is van Marianne Design en heb ik gestempeld in een Spellbinder. Ik vind het door de kleurtjes en het afdrukje een lief kaartje geworden, al zeg ik het zelf! 

Nog een fijne avond en tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

Corrie zei

Oh wat is die leuk en het afdrukje wat een schatje Annelies, ik vind het een toppertje groetjes Corrie

Sheena zei

A great take on the sketch - gorgeous! Thanks for joining us at Pollycraft this week, Sheena xx